..::Varzesh6::..

..::Varzesh6::..

..::پرسپولیس و رئال مادرید::..
..::Varzesh6::..

..::Varzesh6::..

..::پرسپولیس و رئال مادرید::..

خدیرا: تنها اولویت رئال در چمپیونزلیگ است



سامی خدیرا، هافبک رئال مادرید، تایید کرد که عملکرد این تیم در رقابت های این فصل چندان درخشان نبوده و اعلام کرد که اکنون هدف اصلی کهکشانی ها قهرمانی در چمپیونزلیگ است.


مدافع عنوان قهرمانی لالیگا در حال حاضر 13 امتیاز از بارسای صدرنشین عقب افتاده و در رده سوم جدول قرار دارد. نکته قابل توجه است که امتیازات از دست رفته رئال تا اینجای فصل، بیش از کل امتیازاتی است که در سراسر فصل گذشته از دست دادند.

خدیرا در گفتگو با نشریه بیلد گفت:" نتایجی که در این فصل گرفتیم، شایسته باشگاهی مانند رئال نیست. نمی توانیم از عملکردمان تا اینجای فصل راضی باشیم.

ما از ابتدای فصل نتوانسته ایم ریتم مان را به دست بیاوریم. نتوانستیم در دیدارهای خارج از خانه آن طور که انتظار می رفت امتیاز بگیریم و امتیازات زیادی را از دست دادیم.

شرایط آن طوری که باید نیست و نمی توانیم از خودمان راضی باشیم."

خدیرا تایید کرد که با توجه به نتایجی که در لالیگا کسب کردند، اکنون اولویت های شان تغییر کرد و قصد دارند با قهرمانی در چمپیونزلیگ، فصل بدشان در رقابت های داخلی را جبران کنند.

" در رئال ما تنها یک اولویت داریم و آن هم قهرمانی در چمپیونزلیگ است."

پیروزی پر گل پرسپولیس برابر ملوان


پیروزی پر گل پرسپولیس برابر ملوان


تیم فوتبال پرسپولیس بدون سرمربی در جام حذفی شروع طوفانی داشت و ملوان را با 6 گل بدرقه کرد.


پرسپولیس در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملوان رفت که بازی با نتیجه 6 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش فارس،هادی نوروزی در دقایق 2 و 50 کریم انصاری‌فرد در دقایق 20 و 76 و 80 غلامرضا رضایی در دقیقه 85 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

این بازی اولین مسابقه‌ای بود که یحیی گل‌محمدی به عنوان مسئول فنی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت. البته مسئولان باشگاه اعلام کرده‌اند که سرمربی رسمی آنها مانوئل ژوزه است. با این حال امروز گل‌محمدی مسئولیت فنی تیم را به طور کامل در اختیار داشت.

پرسپولیس در این بازی زیبا و روان و هجومی بازی کرد و بازیکنان طراوت خاصی داشتند.

محسن ترکی داور مسابقه به بابک پورغلامی و پژمان نوری از ملوان و کریم انصاری‌فرد، امیرحسین فشنگچی و علی کریمی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

برنده این بازی روز سه‌شنبه 19 دی‌ماه باید در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف نفت تهران برود.

*ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، امیرحسین فشنگچی، مهرداد پولادی، علی کریمی( از دقیقه 68 عادل کلاه کج)، حسین ماهینی، رضا حقیقی، محمد نوری( از دقیقه 82 فرشاد احمدزاده)، هادی نوروزی( از دقیقه 67 غلامرضا رضایی)، کریم انصاری‌فرد

سرمربی: ...

ترکیب ملوان:

سرگی پاشنکو، بابک پورغلامی، احمد آهی، سعید سالارزاده، جواد شیرزاد، مازیار زارع( از دقیقه 66 سعید عزت الهی)، پژمان نوری، سعید یوسف‌زاده، محمد نزهتی، مهرداد اولادی و سید جلال رافخایی

سرمربی: محمد احمد‌زاده

رونالدو: دوست دارم باز هم توپ طلا را ببرم


رونالدو: دوست دارم باز هم توپ طلا را ببرم


شماره هفت رئال مادرید از تمایل خود برای کسب دومین جایزه «توپ طلا» خبر داد.


 کریستیانو رونالدو ستاره تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا و تیم ملی پرتغال اعتراف کرد که دوست دارد جایزه «توپ طلا» را که روز هفتم ژانویه دو هزار و سیزده اعطا خواهد شد از آن خود کند. وی در مصاحبه ای که امروز (چهارشنبه) در پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال پرتغال منتشر شد گفت: «اگر توپ طلا را ببرم خیلی خوب است اما اگر نبرم مهم نیست. زندگی ادامه دارد. اما روشن است که دوست دارم این جایزه را ببرم.»

رونالدو که در سال دو هزار و هشت این جایزه را از آن خود کرده بود افزود: «درست یا نادرست، تصمیم همان تصمیمی خواهد بود که گرفته خواهد شد. شاید خیلی خوشحال شوم شاید هم ناراحت. اما زندگی همین است و من نمی توانم زندگی ام را به جایزه ای فردی گره بزنم. توپ طلا جایزه ای است که آرزویش را دارم اما نمی توانم به آن به چشم جنگ نگاه کنم یا بگویم که اگر آن را نبرم دنیا به پایان خواهد رسید. در زندگی ورزشی جوایز تیمی که مهمتر هستند به چشم می آید.»

علاوه بر کریستیانو رونالدو، آندرس اینیستا اسپانیایی و لیونل مسی آرژانتینی که هر دو در بارسلونا توپ می زنند نامزد دریافت توپ طلا هستند. مسی تاکنون سه بار این جایزه را بدست آورده است.

اعلام برنامه هفته بیست ویکم تابیست وسوم لیگ


اعلام برنامه هفته بیست ویکم تابیست وسوم لیگ


سازمان لیگ برتر فوتبال برنامه هفته بیست و یکم تا بیست و سوم رقابت های لیگ برتر را اعلام کرد.


به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه بازی های هفته بیست و یکم تا بیست و سوم به شرح زیر است:

متن کامل در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

کریم بنزما مرد سال فوتبال فرانسه شد




مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا برای دومین سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال فرانسه انتخاب شد.


  "کریم بنزما" مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید با انتخاب مجله "فرانس فوتبال" و با کسب 109 امتیاز، به عنوان برترین بازیکن سال فرانسه انتخاب شد.


به گزارش مهر، "فرانک ریبری" با 101 امتیاز و "هوگو لوریس" با 62 امتیاز در مکان‌های بعدی قرار گرفتند. جیرود (56) و والبوئنا (41) در جایگاه‌های چهارم و پنجم ایستادند.


کریم بنزما در سال 2012 با رئال مادرید، هم قهرمان لالیگا شد و هم به عنوان قهرمانی سوپرجام فوتبال اسپانیا دست پیدا کرد.


بازیکنان افسانه‌ای فوتبال فرانسه نظیر زین الدین زیدان، میشل پلاتینی و لیلیان تورام در هیئت داوری این نظرسنجی قرار دارند.

استیلی: هواداران برای حمایت به آزادی بیایند




سرمربی سابق پرسپولیس گفت: با توجه به شوک ایجاد شده در تیم، پرسپولیس می‌تواند ملوان را در جام حذفی شکست دهد.


  حمید استیلی ابتدا در خصوص انتقادهایی مبنی بر انتخاب سعید شیرینی به عنوان رئیس هیئت‌مدیره پیشکسوتان پرسپولیس اظهار داشت: اگر انتخابی توسط این هیئت‌مدیره انجام شده در این انتخاب بزرگان و خاک‌خورده‌هایی مثل سید علیخانی، بهروز سلطانی، کاظم رجبی، پازوکی و برخی دیگر از پرسپولیسی‌های سابق بوده‌اند که انجام شده است. انتخاب شیرینی توسط هیئت‌مدیره انجام شده و نه شخص من یا کسی دیگر.


به گزارش فارس، وی افزود: من حتی خودم هم در جلسه نبودم که انتخاب شدم، اصلاً راضی نبودم که مرا انتخاب کنند اما چون باید کارها طبق روال رو به جلو می‌رفت این انتخابات برگزار شد و همه هم از پیشکسوتان پرسپولیس به این انتخاب رأی دادند.


استیلی خاطرنشان کرد: ما در این جلسه از همه پیشکسوتان دعوت کردیم که در انتخابات شرکت کنیم تا به خانه خود بیایند و رأی بدهند و فرد مناسب را انتخاب کنند. سعی کردیم از هیچ موسفید پرسپولیس نگذریم و آنها را در این بحث که به نفع خود پیشکسوتان هم هست دعوت کنیم. حالا انتخاباتی هم شده و خود این عزیزان رأی داده‌اند و یک نفر سمتی را گرفته باز هم دعوت می‌کنیم تمام عزیزان و بزرگان پرسپولیس بیایند و در خانه خود حضور داشته باشند.


استیلی در خصوص بازی پرسپولیس مقابل ملوان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران نیز گفت: شخصاً معتقدم پرسپولیس بازی بسیار سختی را در تهران باید به نمایش بگذارد. بالاخره جام حذفی جام شگفتی‌ها است و با یک اشتباه یک تیم باید با جام خداحافظی کند. در این بازی‌ها هر تیمی از فرصت های گل‌زنی و تعداد آن استفاده کرد برنده است. اگر 5گل بخوریم و 4 گل بزنی هم هیچ فایده‌ای ندارد و تیم برنده را نتیجه یک بازی مشخص می‌کند.


وی افزود: به نظرم پرسپولیس صد در صد با توجه به شوکی که به این تیم وارد شده پتانسیل موفقیت و شکست ملوان در تهران را دارد و قطعاً این شوک در کوتاه مدت برای این تیم مؤثر خواهد بود. من امیدوارم هواداران بیایند و پرسپولیس را حمایت کنند تا به هدفش برسد.


استیلی در پایان در مورد دیدارش با کودکانی که در آتش سوزی سوخته بودند نیز گفت: انشالله طبق برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده و قرار است شب یلدا به همراه 2 تن از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به دیدار آنها برویم تا به عنوان نماینده باشگاه همدردی خود را با این عزیزان اعلام کنیم.

فیفا: تائید رکورد گلزنی مسی غیرممکن است]

فیفا: تائید رکورد گلزنی مسی غیرممکن است مسئولان فیفا اعلام کرده اند که نمی توان تعداد تمام گلهای تک تک بازیکنان دنیای فوتبال در یک سال را شمارش کرد و بدین ترتیب رکوردشکنی مسی را نادیده گرفته اند. [ مسئولان فیفا اعلام کردند که تائید رکورد گلزنی مسی در سال 2012 غیرممکن است. مسئولان فیفا دیروز در گزارشی اعلام کردند که تائید اینکه آیا لیونل مسی در طول یک سال میلادی رکورد گردمولر را پشت سرگذاشته یا خیر غیرممکن است؛ آنها بدین ترتیب خودشان را از هرگونه جنجال احتمالی کنار کشیدند. به گزارش گل، در بیانیه منتشره از سوی دپارتمان ارتباطات فیفا می خوانیم:« فیفا تنها آمار رسمی مرتبط با تورنمنت های برگزار شده از سوی این ارگان را ثبت می کند. به همین خاطر نمی توانیم به مقایسه ، تائید و یا تکذیب هرگونه رکورد و آمار گلزنی در رقابت های باشگاهی، ملی و یا میان قاره ای (از جمله رکورد گلزنی مسی و مولر )بپردازیم.» مسی روز یکشنبه هفته پیش با دو گلی که وارد دروازه بتیس نمود، رکورد 85 گلی که گردمولر در سال 1972 به ثمر رسانده بود را پشت سرگذاشت و با دو گلی که به کوردوبا زد، تعداد گلهایش در سال جاری میلادی را به عدد88 رساند. بعد از شکسته شدن رکورد گردمولر توسط مسی، نام افراد دیگری مطرح شد که در طول یک سال میلادی گلهای به مراتب بیشتری زده اند. به عنوان مثال پله که طبق اعلام باشگاه سانتوس در سال 1961 ، 110 گل به ثمر رسانده بود و همچنین باشگاه فلامنگو هم از زیکو نام برده که در سال 1979 به 89 گل رسیده بود. فدراسیون فوتبال زامبیا هم اعلام کرد که بعد از بررسی های انجام شده، مشخص شد که گادفری چیتالو در سال 1972 ، 107 گل زده بود. درادامه بیانیه فیفا می خوانیم:« شاید قبل از جنگ های جهانی، بازیکنانی بوده باشند که الان درگذشته اند ولی آنها نیز درصورتی که در قید حیات بودند، می توانستند ادعای رکورد گلهایی بیش از این را داشته باشند. ولی تمام این ادعاها بدون تمام آمار و اطلاعات لازم، قاطعانه، قابل