..::Varzesh6::..

..::Varzesh6::..

..::پرسپولیس و رئال مادرید::..
..::Varzesh6::..

..::Varzesh6::..

..::پرسپولیس و رئال مادرید::..

رضایت آنچلوتی از نمایش بازیکنانش برابر مالاگا

رضایت آنچلوتی از نمایش بازیکنانش برابر مالاگا


سرمربی رئال‌مادرید از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر مالاگا راضی است.


رئال‌مادرید در هفته‌ نهم لیگا با دو گل مالاگا را شکست داد تا اختلاف این تیم با بارسلونای صدرنشین در آستانه ال‌کلاسیکو به سه امتیاز کاهش یابد.
 
ادامه مطلب ...

بارسا مقابل اوساسونا به تساوی رضایت داد

بارسا مقابل اوساسونا به تساوی رضایت داد


تیم فوتبال بارسلونا در دیداری خارج از خانه متوقف شد.


 در ادامه رقابت‌ها از هفته نهم لالیگا اسپانیا تیم فوتبال اوساسونا میزبان بارسلونا بود که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
ادامه مطلب ...

تساوی با ارزش نوجوانان ایران برابر آرژانتین

تساوی با ارزش نوجوانان ایران برابر آرژانتین


تیم ملی زیر 17سال ایران در اولین دیدار خود در مرحله گروهی مقابل آرژانتین به تساوی رسید.


  تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در اولین گام از مسابقات جام جهانی امارات توانست در یک بازی پایاپای تیم قدرتمند آرژانتین را با تساوی یک بر یک متوقف کند.
 
ادامه مطلب ...

ادامه همکاری من باپرسپولیس دیگرممکن نیست

ادامه همکاری من باپرسپولیس دیگرممکن نیست


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیگر ادامه همکاری من با پرسپولیس ممکن نیست اما یک روز دوباره شاگرد دایی می‌شوم.


غلامرضا رضایی پس از جلسه امروز علی دایی اظهار داشت: وقتی که پیراهن پرسپولیس را بر تن کردم با تمام جان و دل برای این تیم زحمت کشیدم و با وجود تمام اتفاقات، کم یا زیاد برای پرسپولیس بازی کردم.
 
ادامه مطلب ...