..::Varzesh6::..

..::Varzesh6::..

..::پرسپولیس و رئال مادرید::..
..::Varzesh6::..

..::Varzesh6::..

..::پرسپولیس و رئال مادرید::..

رضایت آنچلوتی از نمایش بازیکنانش برابر مالاگا

رضایت آنچلوتی از نمایش بازیکنانش برابر مالاگا


سرمربی رئال‌مادرید از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر مالاگا راضی است.


رئال‌مادرید در هفته‌ نهم لیگا با دو گل مالاگا را شکست داد تا اختلاف این تیم با بارسلونای صدرنشین در آستانه ال‌کلاسیکو به سه امتیاز کاهش یابد.
  
کارلو آنچلوتی از عملکرد شاگردانش راضی است. او دوست دارد تیمش در دیدارهای آینده هم همین عملکرد را داشته باشد. سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها گفت: بازی خوبی بود. از انگیزه و روحیه شاگردانم شگفت زده شده بودم. امیدوارم در دیدارهای آینده هم با همین روحیه برابر حریفان ظاهر شویم. در خط دفاعی و حمله خوب بودیم. فرصت‌های زیادی را بر روی دروازه‌ حریف خلق کردیم. در دفاع هم اجازه خودنمایی را به حریف ندادیم.

او افزود: در تمرین این هفته‌ روی تمرکز در خط دفاعی کار کردیم. خوشبختانه در بازی امشب مدافعان تمرکز بسیار خوبی داشتند. این چیزی است که در دیدارهای آینده هم از آنها می‌خواهم. خط دفاعی و هافبک به خوبی با هم همکاری می‌کردند و همدیگر را پوشش می‌دادند. وقتی توپ را از دست می دادیم به سرعت آن را پس می‌گرفتیم. رئال تمرکز بسیار خوبی برابر مالاگا داشت. امیدوارم در دیدارهای پیش‌رو هم همین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی رئال در ادامه سخنان خود به ستایش از آلوارو موراتا پرداخت و گفت: موراتا بازی خوبی را به نمایش گذاشت. او در بسیاری از حملات رئال نقش مستقیمی داشت. موراتا در محوطه جریمه خطرناک ظاهر شد.

آنچلوتی به نظر می‌رسد از عملکرد ایسکو راضی نیست. او گفت: ایسکو با بازی‌های درخشان خود در ابتدای فصل همه را شگفت زده کرد اما در دیدار برابر مالاگا روز خوبی را پشت سر نگذاشت با این حال او بازیکنی خوب و حرفه‌ای است.
رئال با پیروزی برابر مالاگا 22 امتیازی شد و در همان رده سوم جدول باقی ماند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد